środa, 4 maja 2011

Prostownica.

Hej:) Ostatnio dostałam prostownicę, dokładnie taka jak na załączonym zdjęciu. Jak na razie jestem zadowolona, bardzo szybko i wygodnie się jej używa. Dlatego we wcześniejszym poście nawiązałam do odżywek. Zaczęłam je stosować miesiąc wcześniej i stosuje cały czas, aby je wzmocnić przed prostowaniem. Zakładam, że będę to robiła codziennie, albo co 2 dzień i moje końcówki nie będą już takie ładne. Mam nadzieję, że pomogą mi one, ponieważ chce zapuścić włosy.





- Szerokość płytek 25 mm
- Płytki ceramiczno - turmalinowe
- Temperatura maksymalna 200 stopni
- Prostownica wyposażona jest w wyświetlacz cyfrowy
- Możliwość regulacji temperatury
- Jedna z płytek osadzona jest na ruchomych sprężynkach co pozwala na dokładniejsze ich przyleganie
- 3 m przewód zasilający
- Kolor czarny


*** 


Ostatnio Ola zaraziła mnie tą piosenką i teraz na okrągło jej słucham:)




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz